CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

FACEBOOK GROUP

FACEBOOK GROUP
klik gambar untuk join

Pages

Sunday 4 August 2013

she's remember PART 5

Pukul 3 petang, library
Semua jenis buku rujukan dia bawa. Berkilo-kilo rasanya buku kat tangan ni,kalau tak dapat A jugak tak tahulah. “Mana pulak mafia ni,cakap pukul 3. Aku memang pantang betul orang cakap tak serupa bikin ni”. Tiba-tiba ada satu suara menegur.

“ Punyalah besar aku ni,itu pun kau tak Nampak,rabun biawak ke apa?”.



 “Mana aku perasan. Kau ingat aku ni cam sangat ke muka kau”
.
“Kau nak belajar topic apa hari ni?”

. “Differentiation”.

“Okey. Mula dari basic. Aku nak kau buat modul ni sampai siap. Yang tak tahu,boleh
Tanya”.

“okey”

Prep petang di perpustakaan berlangsung dengan aman tanpa ada pertumpahan darah sekalipun dan dia pun hairan sebab dia dan Izreen Berjaya daripada tidak dihalau oleh pengawas perpustakaan. Rupanya tak lah teruk sangat duduk semeja dengan musuh ketat. Dia merenung Izreen yang khusyuk menyelesaikan soalan Add Math di depannya. Sekali sekala berkerut kening memikirkan jalan penyelesainnya dan kadang-kadang terpancar kegembiraan apabila dia dapat menyelesaikan soalan Add Math.

Tanpa dia sedar Izreen memandangnya dengan tajam. Alamak, kantoi depan-depan pulak merenung anak dara orang. Terasa kepala dia dah berlubang dengan pandangan tajam Izreen.

+ dah kenapa pulak aku rasa macam ada orang tengok aku ni.

~ dah kenapa pulak mamat ni tengok aku macam tak cukup tanah aje. Jaga pandangan sikit woii.

+ depan mata kau ni anak orang bukan anak patung yang kau boleh senang-senang nak tengok.

“kau ni dah kenapa tengok aku? Tak puas hati ke?”

“takde lah. Aku pelik tengok kau senyum.”

“dah kenapa? Aku senyum pun pelik ke?”

“macam pelik sebab kau jarang senyum dan kau senyum pulak masa duduk depan aku.”

“nanti lah aku senyum kat kau hari-hari”

“ jangan. Nanti susah kalau aku jatuh hati kat kau.”

“haha. Memang lawak statement kau. Walaupun kau lah lelaki terakhir yang ada kat planet bumi ni, jangan harap aku nak suka dengan kau”

“I’ll take it as challenge. I’ll make you fall for my charms.”

“in your dream mister Elham!!!”












                                       

1 comment: