CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

FACEBOOK GROUP

FACEBOOK GROUP
klik gambar untuk join

Pages

Thursday 29 September 2016

my only one part 2

"kau kena move on. ramai lagi lelaki yang worth untuk kau kat luar sana."


"i move on but still cannot completely. kau kena ingat aku suka kat dia bukan setahun dua je tapi banyak tahun tau."

"i need to find you someone asap. someone really worth for my best friend."



ayat keramat yang selalu didengari. "move on". Ingat senang nak lupa orang yang kita pernah sayang bertahun- tahun. Buku aku yang hilang pun aku ambik masa jugak nak recover, apatah lagi orang. Aku pun tak nak jadi macam ni. kecewa tu tak payah cakap, memang patah hati sekejap sebab selama ni aku tak pernah sayang sesiapa kecuali dia, jadi agak patah hati jugak. sekarang ni aku hanya perlu tumpu perhatian aku sepenuhnya terhadap pelajaran sahaja sebab tahun ni dah tahun akhir jadi memang akan jadi sesibuk yang mungkin. study is my priority now sebab aku nak graduate dengan cemerlang


i need to forget everything about him. he does'nt worth my time. aku rasa kalau nak move on betul-betul, aku kena confess jugak at least supaya aku tahu ending macam mana.

"sampai bila kau nak tunggu dia?"

"sampai aku rasa bosan."

"kau confess aje kat dia, at least dapat tahu kesudahan kisah kau ni macam mana supaya kau tak mengharap lagi."
   
"kau ingat senang ke nak confess? kena reject mau aku pakai purdah nanti."

"bukannya kau jumpa dia pun. whatsapp je. kena reject pun dalam telefon je.

"tunggu lah aku nak mengarang ayat dulu. bukan senang nak confess tau.

"kitorang sokong kau walau apa pun jadi".



this confession is valid only if you single, if not, the confession is immediately void.

dear you,

i have confession to make. just you know it is not easy for me to write this and it really take a gut to do this. i have liked you since our school days and until now. after all, you are my longest crush ever. dont be pressure with my confession. just imagine like you read story in newspaper. just take it easily.
i dont want to regret my entire life for not tell you about my feeling. at least, i can put an end to this. it always you since my teenage days. if you ask me why i like you, i dont have any answer. i only want to know if you ever liked me even once? just be honest with me. maybe i should move on since that day but too stubborn to move on. whatever your answer is, i'll accept willingly. thank you for made my teenage days exciting and colorful. it was a beautiful memory.


sincerely,

never yours





1 comment: